Ze sklepami internetowymi różnie bywa

w FM drogą internetową nigdy nie kupowałem więc trudno mi się wypowiedzieć na temat funkcjonowania tego sklepu w sieci jeśli chodzi o sprzedaż stacjonarną nie mam zastrzeżeń. Często robię zakupy w sieci głównie materiałów muchowych i różne spotkały mnie sytuacje u Wilka zdarzyło się kilka razy mimo, że jakiś przedmiot był zamówiony i znajdował się na FV to w paczce go brakował były to drobne i tanie rzeczy ale zawsze zostanie jakieś ale

. U Bogdana Gawlika wkurza mnie to że zamawiałem jakaś partie w jednym sklepie a później dostawałem na pocztę aktualizację zamówienia i informację że brakuje na stanach np 30 % tego co zamawiałem. Trochę jest to wkurzając bo musiałem domawiać w innym sklepie i płacić znów z przesyłkę.
Co do samych paragonów lub FV jest to obligatoryjny dokument który sklep musi wystawić. Posiadam sklep internetowy oraz sprzedaje przez serwisy aukcyjny ( towar nie wędkarski

) ale zawsze paragon lub FV umieszczone są w tym samym miejscu i fakt ten jest opisany w regulaminie aukcji lub regulaminie sklepu - w moim przypadku znajduję się w przezroczyste przyldze - kopercie naklejanej na opakowana paczkę. Z własnego doświadczenia wiem że wielu klientów nie czyta tego typu informacji i niestety wyrzucają te dokumenty wraz z opakowaniem. Ale na to tez jest sposób jeśli dojdzie do tego typu sytuacji przecież sklep posiada archiwum FV w programie fakturującym oraz kopie paragonów fiskalnych na rolkach w kasie fiskalnej wiec można sprawdzić czy w danym dniu był wystawiony taki dokument a jeśli tak to poprosić o jego kopie a jeśli nie to US