Dragon sprzęt wędkarski

Dragon sprzęt wędkarski

Witamy na forum wędkarskim FORS, Gość
Login: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: potrzebuję rady-pomocy

potrzebuję rady-pomocy 2010/03/09 21:17 #36027

  • foxy77
  • foxy77 Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 595
  • Podziękowań: 360
Witam, panowie mam problem, oddałem do naprawy kołowrotek do naprawy w grudniu, do dziś nie dostałem go po naprawie, nie był to jakiś super kręcioł - zwyczajny dragon destiny, zgodnie z tym co napisane jest na gwarancjach, producent- w tym wypadku DRAGON- po upływie 30 dni powinien zagwarantować nowy sprzęt, może ktoś mi podsunie pomysł jak mogę "zagiąć" sprzedawcę, żeby w końcu mieć swój kołowrotek, dzwoniłem do sklepu już wiele razy i za każdym razem ta sama śpiewka "musi pan jeszcze poczekać" - już zaczyna mnie to wkurzać!!!

Odp:potrzebuję rady-pomocy 2010/03/09 21:58 #36038

Proponuję udać się do rzecznika praw konsumentów. Powinien wyjasnić Ci Twoje prawa, a jeśli sprzedawca nie będzie chciał się do tego ustosunkować w odpowiedni sposób to taki rzecznik może wystapić do niego sam w Twoim imieniu.

Odp:potrzebuję rady-pomocy 2010/03/09 22:02 #36039

  • zorro
  • zorro Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 291
  • Podziękowań: 217
Jestem tego samego zdania udaj się do rzecznika praw konsumenta.otrzymałeś jakieś pokwitowanie od sprzedawcy że oddałeś kołowrotek?

Odp:potrzebuję rady-pomocy 2010/03/09 22:04 #36041

  • Tommy54
  • Tommy54 Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 621
  • Podziękowań: 1
Jest lepszy sposób. Od razu zgłosić do PIH-u. Jak tam do tego sklepu przyjdą na KONTROLĘ to od razu odnajdą się wszystkie przetrzymywane kołowrotki.
Do mnie też 21 lat temu przyszli ...

Odp:potrzebuję rady-pomocy 2010/03/09 22:10 #36045

  • Popper
  • Popper Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 596
  • Podziękowań: 60
foxy77 napisał:
Witam, panowie mam problem, oddałem do naprawy kołowrotek do naprawy w grudniu, do dziś nie dostałem go po naprawie, nie był to jakiś super kręcioł - zwyczajny dragon destiny, zgodnie z tym co napisane jest na gwarancjach, producent- w tym wypadku DRAGON- po upływie 30 dni powinien zagwarantować nowy sprzęt, może ktoś mi podsunie pomysł jak mogę "zagiąć" sprzedawcę, żeby w końcu mieć swój kołowrotek, dzwoniłem do sklepu już wiele razy i za każdym razem ta sama śpiewka "musi pan jeszcze poczekać" - już zaczyna mnie to wkurzać!!!
Telefon w takim przypadku to żaden dokument/dowód w sprawie. Nic nie znaczy.
Słowo pisane a jeszcze lepiej, pisane, podpisane, z potwierdzeniem odbioru, to już jest coś namacalnego.
Miałem jakiś czas temu problem. Z serwisem Shimano.
Wysłałem ,do odpłatnej naprawy, młynek TP2500FA. Nowy, lecz nie na gwarancji.
Kupiony na tzw. wolnym rynku.
Wysłałem i wszelki słuch o nim zaginął.
Tłumaczenia w stylu: trzeba czekać, zmiana konserwatora, brak części. W końcu treści typu: młynek nie dotarł do nich wcale lub, że nie mogą go znaleźć bo konserwator (ten stary) chyba go zabrał a już jest zwolniony.
Dopiero słowo pisane, dosadnym słownictwem zresztą, wymogło na serwisie tyle, że w zamian, za zagubiony (?) przysłali mi nowy, na domiar nowszy model TP2500FB.
Oczywiście bez gwarancji ale zawsze to coś. Kręcę nim do dzisiaj.
Słowa przeprosin za pół roku nerwówki nie usłyszałem ani nie przeczytałem niestety :huh: .
Waldek

Odp:potrzebuję rady-pomocy 2010/03/10 08:06 #36058

  • foxy77
  • foxy77 Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 595
  • Podziękowań: 360
dzięki za rady, a co do pokwitowania, to dostałem od sprzedawcy kartkę, na której wszystko jest napisane, jaki model, kiedy do naprawy oddany, pieczątka i adres sklepu, a z tym rzecznikiem praw konsumenta, to taka interwencja byłaby płatna z mojej strony- nie orientuje się w tych sprawach!!!

Odp:potrzebuję rady-pomocy 2010/03/10 21:07 #36126

  • marek0l
  • marek0l Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Mowa jest SREBREM, a milczenie złotem.
  • Posty: 1008
  • Podziękowań: 350
foxy77 napisał:
...a z tym rzecznikiem praw konsumenta, to taka interwencja byłaby płatna z mojej strony- nie orientuje się w tych sprawach!!!

http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/problem;z;reklamacja;zwroc;sie;do;rzecznika,93,0,300637.html
Moderatorzy: Ediit, Tarkowski
Time to create page: 0.113 seconds