Mariusz-Marek napisał:
rincewid napisał:
Przepraszam, ale z samej ciekawości - dożywotnia gwarancja ok, ale na co?
Dwa razy miałem przyjemność korzystać z gwarancji na okulary Smitch Optics.
Pierwszy raz, gdy po kilku latach użytkowania w górnym rogu prawych szkieł, patrząc pod pewnym kontem zauważyłem delikatne zmatowienie o pow. ok. 3 mm. Przy normalnym użytkowaniu niezauważalne. Wysłałem do Smitch Optics i wymienili na nowe, bez żadnych opłat. Drugi raz, w innym modelu po pewnym czasie odniosłem wrażenie, że materiał nosków stał się chyba zbyt śliski. Totalna pierdoła, ale lubię w takich rzeczach perfekcję. Oczywiście otrzymałem nowe. Nie ponosi się przy tym żadnych opłat, jedynie koszt przesyłki do fabryki.
Warunki gwarancji poniżej.
www.smithoptics.com/customerwarranty
Oczywiście Lorenc i S@lmo mają racje, a zachwalanie " chińszczyzny" wynika z braku możliwości porównania z klasowych sprzętem i możliwościami finansowymi nabywcy.
Co do gwarancji St. Croix o których pisał rincewid. Zasady proste jak drut. Jak jesteś pierwszym właścicielem płacisz tylko 20 dolarów za przesyłkę, jak wtórnym 50 dolarów.
stcroixrods.com/service-warranty/service-warranty-policies/
Przyłączam się do opinii AdamCzeski, że szkła doskonałe.
Obecnie użytkuję dwie pary okularów Smith Optics ( modele z najwyższej półki ) o żółtych i brązowych szkłach i tego, co w nich czasem widać pod woda, w innych okularach nigdy nie zobaczycie.
Okulary Smith Optics rzeczywiście są świetne, ale niestety to co napisał kolega o gwarancji potwierdzić nie mogę.
Właściwie to w moim przypadku było kompletnie odwrotnie.
Miałem model z foochromowymi soczewkami.
Spadły mi na kamienie i jedna soczewka się stłukła.
Napisałem pod wskazany przez kolegę linka maila.
Najpierw nikt mi nie odpowiadał przez 2 tygodnie, po ponagleniu odpisali, ale z pytaniem gdzie kupiłem.
Napisałem zgodnie z prawdą, że w USA, a mieszkam w Polsce.
Odpisali, że zgłosi się do mnie przedstawiciel.
Półtora miesiąca czekałem i była cisza,i napisałem znów maila.
Po tym zgłosił się do mnie wprawdzie miły Pan z Polski, ale niewiele mógł pomóc, bo Oni się okularami nie zajmują.
Znów napisałem do Stanów, ale kompletnie mnie olali.
Dodam jeszcze, że proponowałem że zapłacę za wszystko, że w ostateczności niech przyślą samą soczewkę a ja sobie wymienię, robiłem im zdjęcia okularów etc.
Kompletna lipa.
Więcej ich okularów na pewno nie kupię.